PARIS - I'm back

Från paradiset direkt inkastad i vardagen kan man säga. Åkte från mamma vid 8.30 imorse, var i Paris vid 13, och sitter nu i en park i 16:e med en mocha från Starbucks (jobbar alltså!). Mochan smakar kärlek och drömmar typ, så mycket har jag saknat min favvodryck. Dessutom bjuder Paris på strålande sol och 13 grader! 

Igår hade vi inget internet i huset, därav ingen bloggning. Ska visa er lite senare vad jag hittade på sista dagen i södra. 
1 Emelie Blad:

skriven

Skönt att vara tillbaka, eller mest tradigt? Och spännande, 16e är ju där jag håller till! Var bor familjen du jobbar för? Nedre eller övre delen av 16e? ;)

Svar: Skönt att vara tillbaka i Paris! Men att komma tillbaka till jobbet efter semester är väl aldrig kul? ;) Familjen jag jobbar för bor vid La Muette, vi hänger mycket i Jardin de Ranelagh. Var bor din familj?
Viktoria Muhr

2 Anna:

skriven

Bättre start i vardagen hade jag da knappt kunnat tänka mig ;)

Svar: Det var verkligen bästa tänkbara!! :)
Viktoria Muhr

3 Emelie Blad:

skriven

åh, där är det fint! Min bor vid Rue de la Pompe, och själv bor jag ett stenkast från linje 2:s Porte Dauphine. Himlans nöjd. ^^

Svar: Rue de la Pompe är superfint! Porte Dauphine har jag inte så mycket koll på.
Viktoria Muhr

Kommentera här: