Äntligen sommar

Jag har haft en helt fantastiskt långhelg! Tycker alla helger borde vara fyra dagar. 
 
Vi har varit på American Icones utställning på Grand Palais, besökt Napoleons grav i Invalides och gått massor på bio. Igår var det väldigt varmt så då låg vi på en filt i parken hela dagen. På kvällen drog vi till Disneyland, åt middag och kollade på fyrverkerierna. Så himla mysigt.
 
Idag är det nästan ännu varmare och jag har pluggat på en filt i parken från 10. Avrundade med en frappucino innan jag drog och hämtade barnen, och nu sitter jag i en annan park. Sommaren är det bästa som finns.
 
1 Anna:

skriven

Men eller huur?! Inför fyra-dagars-helger nuu =) Finns det bra restauranger i på Disneyland? O kan man gå dit o äta utan att behöva pröjsa inträde? Förlåt mig nu för min okunskap, men vad är en frappucino?

Svar: Verkligen! Mer 4-dagars helger helt klart..
Det finns en del bra restauranger på Disney. Men det är hyfsat dyrt för vad man får. Tyvärr kan man inte äta på restaurangerna inne i parkerna utan att betala inträde. Men man kan åka till Disney Village och äta på deras restauranger utan att betala för parken.

En frappuccino är en kall kaffe/smoothe/milkshake typ från Starbucks. Finns i massor av smaker och innehåller sjuka mängder socker. Men kan vara gott ibland! Jag brukar beställa en espresso frappuccino med extra shot kaffe och utan tillsatt socker.
Viktoria Muhr

Kommentera här: