Ceci c'est la vie

Idag har det varit riktigt varmt så vi plockade in hundarna i bilen och åkte iväg på en liten utflykt. Som äkta svenskar packade vi självklart en ryggsäck med kaffe och choklad. Vi promenerade nästan två timmar på en vandringsled och satte oss vid en liten flod och fikade. Supermysigt. 
 
Nu är det fokus på plugg ett litet tag innan faktiskt tänkte ta en promenad till. Det gäller ju att passa på som sagt.
1 Daniella 🌙:

skriven

Svar: Fast det ar ju inte var i Sverige forran om minst tva manader... Och jag trivdes inte pa mitt forsta jobb, det andra blev inte som jag tankt mig, sa darfor flyttar jag till Sverige igen. Jag tanker flytta tillbaka hem (till London) sa fort jag far chansen dock sa det ar ingen fara, men man vet ju aldrig nar den chansen kommer. Kram!

2 linah:

skriven

ååh va fint!

Svar: Jag vet! Så himla fint! :)
Viktoria Muhr

Kommentera här: