Sunny days!

Idag har vi haft en riktig mysdag med strålande sol och 13-14 grader. Innan lunch tog vi en lång promenad på stranden och nu på kvällen tog jag en promenad över vinfälten.
 
 
Det är så himla härligt att vara ute när det är soligt och ljummet, så det blir lätt att jag går väldigt mycket längre än vad jag har tänkt mig. Idag har det blivit över två timmars promenerande. Men det är bara bra för då kan jag äta extrema mängder glass för att kompensera. Vi har snöat in Carte D'Or - Caramel Beurre Salé. Så jäkla god.
 
Det är så himla fint här så det nästan gör ont.
1 Skogsraah ☾:

skriven

Jättefint :)

Svar: Eller hur?! Hur fint som helst!
Viktoria Muhr

2 Anna:

skriven

Alltsa WOW! Det är pa platser som den man börjar undra hur man kunnat överleva uppe i norden, langt bort fran vinrankor och guld i fina glas ;-) Nästan glömt bort Carte D'Or i dessa Ben&Jerrys-tider, far allt bli en Carte-omgang i helgen; tack för tipset =)

Svar: B&J brukar ju vara överlägset bäst. Men salted caramel från Carte d'or var riktigt god. De bästa B&J sorterna finna inte i Frankrike heller :(
Viktoria Muhr

Kommentera här: