Vacation mood

Tiden flyger iväg här nere även fast vi egentligen inte gör något speciellt. Sitter i solen, fikar, lagar mat och promenerar. Jag är redan inne på min femte dag här. Bara tre dagar kvar!
 
Idag ska jag plugga någon timme och sedan ta en lång promenad över vinfälten. Helt omöjligt att tröttna på det.
1 Oslofru:

skriven

Det låter verkligen helt fantastiskt skönt! Fortsätt njut nu sista dagarna :) kramis

Svar: Det gör jag! Så skönt med lite sol.
Viktoria Muhr

2 Fanny:

skriven

Gud så mysigt det ser ut förstår att du inte tröttnar på det, det skulle inte jag heller göra. :)

3 Emelie - Lever drömmen i Paris!:

skriven

Njuuut ordentligt nu! :)

Svar: Det gör jag! Även fast jag börjar längta tillbaka till Paris ordentligt. Det händer liksom inte så mycket här ;)
Viktoria Muhr

Kommentera här: