Go Zlatan!

Middag och bio igår blev utbytt till PSG match på Parc des Princes. När jag var på jobbet fick jag två biljetter av mamman till "mitt" äldsta barns bestie. Så det blev till att skynda hem snabbt, slänga i sig lite mat och sticka iväg.
 
Jag har aldrig sett en fotbollsmatch förut och det var så sjukt kul. Stämningen och alla människor, energin liksom. Zlatan gjorde tre mål och hela publiken skrek. Jag har aldrig riktigt förstått hur stor han är här, men det blev tydligt att han i princip är en gud.
 
Våra platser var på rad 6 vilket visade sig vara typ på planen. Precis bredvid målet! Riktigt riktigt bra platser och man såg verkligen vad som hände och vilka som var vilka. Och bara några minuter in i matchen gör Zlatan mål precis framför oss. GO ZLATAN!
 
Nästan helt fullsatt. Galet mycket folk. Och så jäkla kul! Får smida en plan hur jag ska lyckas få några fler härliga gratisbiljetter. Fotboll är bäst när Zlatan spelar och biljetterna är nära planen (och gratis!).