Good to be back

Det känns riktigt bra att vara tillbaka i Paris. Jag älskar att bo i en storstad och är verkligen inte en lantistjej. Älskar att kunna sticka ut och shoppa, gå på bio och svänga förbi Starbucks när jag känner för det. Det är supermysigt att vara på landet några dagar eller en vecka men sen räcker det för mig. Jag behöver restauranger, caféer och mer folk omkring mig.
 
Snart ska jag ut på en lång promenad utefter Seine och lite senare blir det några timmar jobb. Tror nog en mocha från Starbucks får följa med mig till parken idag igen. Viktigt att jag tar igen alla mocha jag missade förra veckan. 
1 corneliaeriksson.blogg.se:

skriven

Oj vad spännande att bo i Paris! Det låter underbart på många sätt och vis.

Svar: Det är verkligen helt underbart! Trivs riktigt bra, men som med de flesta ställen så blir det vardag tillslut. Och nu efter 2 år i Paris så känns det bara som hemma.
Viktoria Muhr

Kommentera här: