Some Starbucks in the sun

Det blev några timmars hyftast effektivt plugg på mitt lilla stammishak. Jag har tre Starbucks inom 500 meter från min port, väldigt praktiskt. En grande soy mocha extra shot no whip fick hålla mig sällskap idag. Ett säkert kort.
 
Innan jag gick hem för sen lunch tog jag en liten tur runt i våra kvarter. Hur vackert är det inte i 8e arrondissementet? Jag bor i min absoluta favoritdel av Paris. Lägg till att det är magiskt fint vårväder idag och det blir ungefär den mest perfekta fredagen man kan ha tror jag.
 
Nu dags för någr timmar jobb innan jag ska möta upp fästmannen i Bercy Village för dinner and a movie.
1 Emelie - Lever drömmen i Paris!:

skriven

Alltså jösses, kan inte annat än att hålla med. 8:e är så vackert. Roligare är också att jag känner igen mig så väl i bilderna, med staketet från Parc Monceau och det där roliga, röda kinesiska byggnadshörnet..

Härligt med dejtkväll - vad blir det för bra film?

Svar: Det är verkligen otroligt fint i 8:e! Men 16:e är inte så dumt heller. För det är väl där du bor? Vi såg Jupiter Ascending, den var inte vidare bra.. Mycket specialeffekter och inte speciellt mycket handling. Men det är alltid mysigt att gå på bio!
Viktoria Muhr

2 Céline:

skriven

Men så härliga bilder!!

Svar: Tack! Det är inte så svårt att få till härliga bilder i Paris. Allt är ju bara så himla fint.
Viktoria Muhr

3 ISA:

skriven

GAH! fan vad najs. Nästan farligt att ha en buckan så nära, haha. vad jobbar du med om man får va nyfiken!? :)

Svar: haha. Jo man skulle kunna säga att det är lite farligt med Starbucks så nära. Går ju dit nästan varje dag.. Jag jobbar som barnflicka några timmar om dagen och pluggar på distans till sverige. Mest bara för att det är kul att göra något, egentligen behöver jga inte jobba eftersom min fästman jobbar så det räcker! :) Det är pga. hans jobb vi är i Paris.
Viktoria Muhr

4 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Ser härligt ut! :)

Svar: Alltid härligt i solen! Särskilt om man har lite Starbucks ;)
Viktoria Muhr

5 Anonym:

skriven

Precis, jag bor i 16e. Mycket nöjd där med, lugnt och så pompöst! Filmer som bara satsar på specialeffekter kan verkligen bli platta, men tur att bioupplevelsen alltid är likadan. Nedsläckt och trevligt. :)

Kommentera här: